HAYATA HEYECAN KATMAK-2

HAYATA HEYECAN KATMAK-2
Bir gün evde oturmuş Ahmet isimli bir arkadaşımla PS oynuyorduk. Ahmet benim ilk okuldan beri arkadaşımdı ve çok samimiydik fakat tek bir kusuru vardı kızlara pek yanaşamazdı. Çekingendi ne yaptıysam ne ettiysem çözemedim onu bir türlü. Bu kadar zamandır tek bir kız arkadaşını bilmem. Müzmin abazadır kendisi anlıyacağınız en büyük zevki porno izlemekdir elbette Bana hep yav birader bi hayrını görmedik cümle alemi siktin şu kardeşine bi kıyağın olmadı der bana. Haklıydı aslında ama hep kendi suçuydu o kadar ortama soktum o kadar kızla tanıştırdım hiç birine yanaşamadı çekingenliğinden. Neyse, o gece bana gelmişti ve dediğim gibi PS oynuyorduk. Saat 9 gibi Sema aradı hayatım ne yapıyorsun ben çok sıkıldım dedi. Bende Ahmetle oyun oynuyoruz gel istersen dedim o da tamam geleyim hem tanışmış olurum merak ediyordum dedi. Semaya hep anlatırdım Ahmet’i sonuçta ¤¤¤¤¤luk arkadaşımdı ve bir çok alışkanlığımız beraber başlamıştı. Ama bu güne kadar hiç tanışmamışlardı. Çünkü ben Sema ile gündüz dışarıya pek çıkmazdım Ahmette gece pek takılmazdı fırsat olmamıştı. Ahmet’e benim hatun geliyor sakıncası yok dimi dedim. Hemen gözleri parladı nasıl hatun yani dedi. Benim hatun olum işte dedim. Tek mi geliyor kanka arkadaşı falan yokmu dedi. Bende lan sanki arkadaşı olsa ¤¤¤ürebilecen dedim anca otur elizabetle takıl sen dedim Ahmet, lan ne ipne adamsın den yaaa dedi ve oyuna döndü. Yarım saat sonra kapı çaldı Sema geldi. Yine bir içim su idi altında beyaz pileli bir mini etek üstünde pembe bir askılı vardı. İçeriye aldım hemen ve tanıştırdım bunları Ahmet’in gözleri yerinden fırlayacaktı resmen Semayı görünce oyunu falan unuttu kıza kitlendi. Biraz hoşbeşten sonra Semaya hadi hayatım sen bize servis yap biz oyun oynucaz dedim. Tamam hayatım dedi ve mutfağa gitti. Ahmet hemen baba döndü olum bu ne hangi dergiden kestin lan bu hatunu dedi Bende hoooop yavaş lan ağzını sil dedim. Olum tamam da valla süpermiş dedi yakışır aq bende bi ipnelik var kesin dedi . Neyse biz oyuna döndük ama ahmet kendini veremiyordu belliki çok etkilenmişti. Sema içeriden elinde çaylar ile geldi yanımızdaki sehpalara çayları koyuyordu ortamızdan geçti Ahmetin önündeki sehpaya çayı koyarken arkadan manzara süperdi etek yukarı kalkmış ve tüm baldırları meydandaydı. sonra bana döndü ve benim çayımı veriyordu göz ucuyla ahmet’e baktım onun gözlerde benim baktığım yerdeydi ve sanırım aynı manzarayı yakalamıştı. Sema çayları verdikten sonra eee kim kimi yeniyor falan diyerek koltuğa geçti bacak bacak üstüne atıp çayını içmeye başladı. Bir taraftan konuşuyor bir taraftan oynuyorduk fakat ahmetin telaşı vardı bir an önce oyun bitsede manzara seyretsem gibiydi.

Benim aklımda hemen şimşekler çakmaya başladı sonuçta Sema benim için sıradan bir ilişkiydi ve heyecan yaşamak için alıştırıyordum onu. Oyunu falan bırakıp hemen muhabbete başladık ben semanın yanına geçtim ahmette karşımıza muhabbet ediyorduk. semaya git bira getir içelim dedim. Sema mutfağa geçti. Ahmete döndüm nasıl hatun dedim, olum süpermiş lan çok şanslı ipnesin sen dedi ve hemen soruyu patlattı ciddimisin bunla falan dedi. Bende yok be olum ne ciddisi takılıyorum dedim. Hadi yaaa ne güzel aq dedi fakat bir rahatlama sezdim kendisinde. Neyse sema döndü biraları verdi ve yanıma oturdu. Hem içiyor hem muhabbet ediyorduk ben bir elimi semaya atmış omuzundan aşşağı sallamıştım Ahmetin tv ye baktığı dakikalarda semanın bir göğüsünü avuçladım hemen panik yaptı ve bana baktı çektim elimi. Kalktım ben bi mutfağa geçip geliyorum dedim içeri geçince semaya seslendim ve yanıma geldi. Bana napıyosun hayatım çocuğun yanında falan dedi. Bende ne olmuş ki tv ye bakıyordu elleyesim geldi dedim. Yapma hayatım ya görürse falan dedi , bende ya hayatım az rahat ol ne var yani biz sevgiliyiz görürse görsün hem o benim ¤¤¤¤¤luk arkadaşım merak etme rezil falan olmayız dedim. Hem bak heyecansa işte bu heyecan biraz rahat ol bak ¤¤¤¤¤ zaten abaza sende geçtin karşısına açtın oranı buranı mahfoldu ¤¤¤¤¤ dedim. Nasıl yani dedi bana mı baktı nereme baktı falan diye sormaya başladı. Ben işareti almıştım hemen başladım yine iğnelemeye.

Bak hayatım ahmet senelerdir kız yüzü görmemiş bir insan ve sonuçta bir erkek sen karşısına bu şekilde geçince ister istemez etkilenir ve bakmaktan kendini alamaz bunu kim olsa yapar şimdi mesele şu. Ya rahat olacaksın ve hayatın tadını çıkaracaz yada kendini kasacaksın ve sıkıcı bir insan olacaksın dedim. Nasıl yani hayatım ne yapmamı istiyorsun dedi. Hayatım sadece rahat ol ahmetten çekinme en fazla bakar sana ne olmuş dedim. Şaşkın bir ifadeyle beni dinlemeye devam etti. Bak hayatım şimdi biz seninle ne karar almıştık her türlü zevki her şeyi yaşıycaz değilmi dedim. Evet dedi. Eee o zaman bak buradan başlıyoruz. Planımız ahmeti deli etmek varmısın dedim. Nasıl olacak bu dedi. Kolay olacak dedim ona biraz malzeme verecez o da evine gidince bunları düşünerek kendini tatmin edecek dedim. Sema iice şaşırdı, ama hayatım o senin arkadaşın beni yanlış tanısın istemem dedi. Bende yok hayatım merak etme sen bilinçli yapıyor görünmüceksin dedim, sen bana bırak herşeyi. sema; valla pek anlamadım ama sen nasıl istersen dedi. Hadi o zaman şimdi içeri geçelim ve rahat ol dedim. tamam dedi.

İçeri geçtik tekrar ahmet Tv ye bakıyordu geldiğimizi görünce toparlandı, ne yapıyonuz yav içerde bende gelmiceksiniz sandım hee dedi. Yok olum 2 gündür görüşmüyoduk az hasret giderdik dedim. O da gözleri açıldı yine ooo pardon o zaman ben gideyim isterseniz siz rahat olun dedi gülüştük. Yok birader biz rahatız sen keyfine bak dedim. İyi peki sen bilirsin ben zaten rahatım dedi imalı bir şekilde epeyce bir oturduk saat ilerlemişti Ahmet ben kalkayım artık dedi bende yok kanka kal burda nereye gidiyosun dedim. O da olurmu birader misafirin var senin dedi. Hiç beklemediğim bir hareketle sema atladı hemen aaa ahmet ayıp valla asıl misafir sensin ben ev sahibiyim dedi ve bana bir göz attı şaşırmıştım. Bunun üzerine iyi madem dedi ahmet. Sema hayatım ben içeri geçiyorum gelirsin dedi tamam hayatım dedim. Sema gidince ahmete dedim birader rahat ol bura senin evin dedim. O da tamam birader sen hadi işine bak yalnız bırakma hatunu senin işin uzun dedi gülerek. Bende sen merak etme o beni bekler sabaha çok var dedim bunun yüzü asıldı. Dolaptan bir iki film çıkardım ahmete verdim al bak dedim sen bunları seversin sabaha kadar izle dedim gülerek. O da bana imalı bir şekilde ¤¤¤tt dedi ve filmi koydu izlemeye başladı. Ahmet bana bak bak lan dedim sana bu karıyı izleteyimmi istermisin dedim. gözleri açıldı hemen hangi karıyı lan dedi içerdekini olum işte dedim. Vallamı lan nasıl olacak dedi ciddimisin dedi eli ayağı birbirine girdi yine. Bende sakin ol olum ben ayarlıcam dedim. Tamam birader valla süper olur dedi. Tamam bekle beni dedim.

İçeri geçtim sema soyunmuş yatağa girmişti bile. Hadi hayatım nerde kaldın yaa dedi. bende hayırdır kudurdun heralde dedim o da evet valla çok heyecanlandım dedi. niye ne olduki dedim. ne bileyim hayatım başka birini baştan çıkarmak fikri çok heyecanlandırdı bak çok sulandım dedi amını açarak. Tamam artık sema kıvama gelmişti ve her türlü oyuna evet derdi. Peki daha fazlasına varmısın dedim. Nasıl yani dedi merakla. ahmet içeride porno izliyor ona canlı porno izletelimmi dedim. Nasıl olacak dedi beni yanlış tanımasın sonra dedi. Yok hayatım bak senin bundan haberin olmayacak dedim yani olacak ama olmayacak gibi gösterecez dedim. O zaman olur bak ama nasıl ayarlıcaz bunu dedi. sen bana bırak dedim tamam dedi ve hemen plana geçtim. Semayı ellerinden yatağa bağladım şaşkın şaşkın beni izliyordu. Sonrada gözlerini bağladım zaten çırıl çıplaktı ve müthiş görünüyordu. Ne olacak şimdi dedi şimdi bekle beni dedim gidip içeri ahmetle konuşacam dedim tamam dedi. İçeri geçtim, ahmet hemen ayaklandı nooldu birader dedi ve planın diğer ayağını anlatmaya başladım. Bak şimdi dedim ben kapıyı hafif aralık bırakacam sen 2 dakika sonra arala kapıyı izle bizi dedim. Ahmette ya görürse birader dedi bende merak etme gözlerini bağlıcam göremez dedim. Allaaaaahh dedi Şimdi planın iki kısmıda tamamdı. Hemen içeri geçtim ve kapıyı hafif aralık bıraktım Sema resmen nefes almıyor kıvranıyordu çok heyecanlandığı belliydi. Soyunup semanın üzerine uzanıp göğüslerini yalamaya başladım. Sema arada bir kısık sesle izliyormu diyordu fakat bizim mal cesaret edip gelememişti henüz. Ben yalamaya devam ederken kapıya doğru tekrar baktım ve nihayet ahmet yerini almıştı Semanın kulağına eğildim ve izliyor hayatım dedim. semanın kalbi heyecandan yerinden fırlayacak gibi atıyordu. bu arada ben her tarafını yalıyordum. Gözleri kapalı olduğu için hiç bir şekilde göremiyordu içeriyi sema. Ahmette semanın haberinin olduğunu bilmiyordu. Bir el işareti ile ahmete içeri gel dedim fakat cesaret edemedi sadece kapı aralığından izleyip otuzbir çekiyordu Semayı yaladıktan sonra ellerini çözdüm fakat gözleri halen bağlıydı. yavaş yavaş içine girdim bi taraftan ahmeti süzüyordum. sema çığlık içinde boşaldı altımda ilk defa böyle boşaldığını görüyordum. Ahmet te kötü durumdaydı. Ben de müthiş zevk alıyordum. ahmete tekrar işaret yaptım bu sefer cesaretlendi ve içeriye kadar girdi artık daha yakından izliyordu yatağın yanındaki koltuğa oturttum onu ve işime devam ettim. Semayı dört ayak pozisyonuna aldım yüzü pencereye kalçası ahmete gelecek şekilde domalttım. elimle kalçalarını iice ayırıp ahmete malzeme veriyordum ahmet çileden çıkmak üzereydi artık. gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Sonra doğruldum ve arkasına geçip aletimi içine soktum ahmet alttan üstten görebilmek için artık neredeyse yatağa gelmişti. Yüzüme bende siksem der gibi bakıyordu fakat buna henüz müsade etmicektim ve olmaz der gibi başımı salladım. Ben sikmeye devam ettim ahmette artık boşalmak üzereydi bende. Ben çıkarıp semanın kalçasına boşalırken ahmette eline boşalıp içeriye koştu.

Semanın gözlerini açtım temizlenirken nasıldı dedim. Hayatımda bu kadar heyecanlanmamıştım hayatım müthiş zevk aldım dedi. 2 defa boşalmıştı. bende çok zevk aldım teşekkür ederim hayatım dedim. Sen nasıl istersen hayatım dedi gülerek. Nasıl iyice izleyebildimi bari dedi. Bende neredeyse sokacaktı sana dedim yok artık dedi. Valla yatağa kadar geldi dedim. Neeee dedi gerçektenmi. Gerçekten dedim ayy bilsem valla ölürdüm heyecandan ben kapıdan bakıyor sanıyordum dedi. Ne farkeder ki dedim. Olsun ne biliiim işte dedi. Ama bak bidaha ki sefere kudurtucam onu dedi gülerek. Devamı gelecek…

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir